2014. május 1., csütörtök

Erdei állatkás falvédő

A napokban készítettem a Carter's figurákból egy falvédőt is. A minta kibővült egy őzikével és egy sünivel. :)


A sablonok már készen álltak, így "csak" ki kellett vágni a figurákat és az egyéb kiegészítőket (levelek, faágak, virágok...) a kiválasztott anyagokból. Egy kicsit nehéz volt úgy megtervezni a falvédőt, hogy szinte minden állat helyet kapjon rajta, mégis a korábbi függőleges elrendezés helyett minden vízszintesen kapjon helyet.
A "blokkos" elrendezést két okból választottam: egyrészt érdekesebb és mozgalmasabb lett így a háttér, másrészt így könnyebb volt applikálni! :)

Végül ezt az elrendezés sikerült kitalálni: (Tudja valaki, miért nem tudom vízszintesen beállítani a képet?)


Ez után következett a minta felvarrása. Sűrű cikk-cakkal, ahogy korábban bemutattam:


Lassan haladtam blokkról-blokkra. 
A kisróka volt a soron következő:


Itt készült el a bagolyka egyik "lába": 





A kész blokkok utána  három réteg összeállítása következett:  A képen a varrás-menti tűzés látható:



A tűzés okoz némi bonyodalmat egy hobby varrógép esetében. Nincs túl sok hely a három rétegű anyagnak...



Ez után következett a díszítés. Egyszerű "kukacoló" talpat használtam:


Ilyen a tűzéssel díszített kisbagoly:


és virágokkal tarkított blokk: 

Ez után következett néhány apróság még mint például az állatkák szájának hímzése. Végül minden a helyére került és elkészült a falvédő!





2 megjegyzés:

  1. Szia,
    Nagyon tetszik!
    Megosztod velem az állatok sablonját?

    VálaszTörlés
  2. Szia, Rendelésre esetleg készítesz falvédőt?
    köszi!

    VálaszTörlés