2014. május 3., szombat

Katicás pillangós párna


Időközben elkészítettem a kismadaras párnának a párját is. Ebben a bejegyzésben a párna elkészítését mutatom be.



A  sablonokat  a Craft Passion oldaláról töltöttem le. (katica-pillangó-csiga sablon, virág sablon)
Az első lépés a sablonok alapján a minta kivágása volt. Külön köszönet a segítségért Marcsinak! :)


A minta applikálása után  a szegélyt varrtam fel.Nincs is annál nagyobb öröm a foltmunka készítésekor, ahogyan a különböző darabok pontosan illeszkednek! :)



A gombostűzés abban segít, hogy az illesztések pontosak legyenek:

Tűzés után kifordítva vizsgálom meg, hogy pontosan sikerült-e összeilleszteni a darabokat.


Amikor meggyőződtem arról, hogy pontos az illesztés utána rávarrtam a mintás szegélyt:


Az előlap elkészítése után vasalás következett: 


Majd méretre vágtam a bélést és a hátlapot. Összeállítottam a párna elejét:



Az előlapot, a bélést és a hátlapot először cikk-cakk öltéssel rögzítettem egymáshoz a széleken.


Ezt követte a varrás-menti és a díszítő tűzés.


és már készen is van! 


 Csendélet :)



És ráadásként egy babásabb változat :)







1 megjegyzés: