2016. január 14., csütörtök

Éjszakai hóesés



 A tél ihlette a takaró mintázatát és színeit. Év elején még a kedvenc lelőhelyeim zárva voltak, ezért a maradékos dobozokban kerestem hozzávalókat. A sok applikált minta következménye, hogy gyorsan telnek a maradékos dobozok, kisebb nagyobb hulladékkal. Főleg kisebbekkel. :) Nehézséget is okozott, hogy alig találtam nagyobb 20 cm-es darabokat. A párom nagyon segítőkész volt, mert felajánlotta az egyik kiselejtezett kopott sötétkék ingét (amely garantáltan nem ereszti már a színét), ebből készült végül a szegőpánt. 
Eredetileg felnőtt méretű takarót szerettem volna készíteni, de végül csak egy 100 x 140 cm-es gyerektakaró lett belőle.

A további részleteket itt olvashatod:

Éjszakai hóesés

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörűen össze hoztad !! Gratulálok !
    Köszönöm, hogy meg osztottad velünk !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Kedves Szilvia nagyon szép ez a takaró! Már várom

    a januári füzetet, már átultam az árát..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anikó! Köszönöm! Én pedig várom az általad készített verziót! :)

      Törlés
  3. Csodálatos, hangulatos és nagyon ötletes az aplikálással. Jó érzés ránézni.

    VálaszTörlés
  4. Szép munka, nyugalmat és harmóniát áraszt magából!

    VálaszTörlés